Често задавани въпроси

Как да направя поръчка на сайта?

Можете да направите поръчка онлайн с или без регистрация на сайта ни www.1001pantofki.bg или на телефон 0878 135 618 , както и на имейл [email protected].

При успешно направена поръчка наш консултант ще се свърже с вас. За по-бърза обработка на Вашата поръчка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт с Вас.

Каква е цената за доставка?

  • Доставката е фиксирана 4,99 лв
  • БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА - за поръчки над 100.00лв.

Какъв е срокът за доставка?

Доставката се извършва с куриер от фирма Спиди до 4 работни дни след потвърждаване на поръчката от наш консултант по емейл или телефон.

Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?

Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, в срок от 14 дни може да я върнете или замените. Изпратете продукта с куриерска фирма Спиди заедно с попълнената бланка за замяна и връщане на адрес: гр.София, бул.Цариградско шосе 115, Търговски център The Mall; магазин 1001 пантофки, етаж партер, телефон 0878 755 781.  Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - да не са носени, прани, зацапани и др., с оригинална опаковка и етикет. Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта. Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по Ваша банкова сметка, която ни предоставите.

При връщане на артикул/и попълнете бланката за връщане, която можете да изтеглите от сайта.

Ако желаете възстановяване на сумата по банков път, попълнете в бланката банковата сметка, както и титуляр на сметката.

Технологичното време за обработка на върнати артикули към 1001 пантофки е около седмица. Когато пратката пристигне при нас и продуктите бъдат прегледани, веднага ще се свържем с Вас.

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Куриерските разходи за връщане и за замяна на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато връщането е по вина на www.1001pantofki.bg.

На какъв адрес да изпратя продукта за замяна/връщане?

Адресът за връщане на пратки е гр.София, бул.Цариградско шосе 115, Търговски център The Mall; магазин 1001 пантофки, етаж партер, телефон 0878 755 781

Пратки, изпратени с начин на плащане „наложен платеж“, няма да бъдат приемани.

Цените във физическите магазини и в онлайн магазина може да се различават?

Етикетите и цените на продуктите в 1001 пантофки се поставят при доставката на стоките в магазина. Причината за две различни цени на етикета може да бъде от различни промоции в редовните магазини на марката и онлайн магазина.

Продуктите от Новите колекции струват една и съща цена, както във физическите магазини, така и в онлайн магазина. Намаленията, промоциите и различните оферти може да имат разлика в цените във физическите магазини и в онлайн магазина.

Вярно ли е, че първоначалната цена се увеличава преди продажба или представяне на специална оферта?

Поставянето на по-висока първоначална цена или по-висока промоционална цена - не е в политиката на ценообразуване на 1001 пантофки.

Защо не всички цветове на един и същи модел са с намалени цени?

Решението за намаляване на цената на даден модел или цвят зависи от много фактори. Понякога някои цветове са по-малко купувани от други и обикновено са с намалени цени. Следователно може да се случи така, че само един цвят да бъде с намалена цена, докато другите цветове ще останат редовната цена.

Получих дефектен/грешен продукт. Какво да направя?

Моля, свържете се с нас на посочените в сайта имейл или телефон за точни указания.

Нужно е да върнете продукта с куриерска фирма Спиди за сметка на 1001 Пантофки, за да можем да Ви изпратим желания от Вас артикул.

Липсва продукт от моята поръчка. Какво да правя?

Ако липсва продукт от поръчката Ви, ще бъде изпратен за сметка на 1001 Пантофки.

Моля, свържете се с нас на посоченият телефон.

Зареждате ли отново модели, които са изчерпани?

Някои от моделите могат да бъдат заредени отново. Следете на сайта ни за актуална информация и за новите ни колекции.

Искам да платя с карта? Как да го направя?

Докато правите поръчката си в сайта, на втора стъпка- "КУПИ ОНЛАЙН" (под данни за поръчка),
изберете начин на плащане с кредитна или дебитна карта.
Натиснете отново бутон "КУПИ ОНЛАЙН", следвайте инструкциите и въведете данните в платформата за плащане.

Само по банков път ли се връщат пари?

Възстановяването на сума от върнат продукт става само по банков път в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатия продукт като ни предоставите правилна банкова сметка (IBAN и титуляр на сметката), по която да бъде преведена дължимата сума.

Имам ли право да отворя пратката, преди да платя на куриера?

Всяка една пратка се праща с опцията преглед и тест. Ако закупената от Вас стока не отговаря на очакванията Ви, винаги можете да я върнете или замените. Можете да намерите на сайта ни нашата бланка за връщане или замяна.

Може ли друг човек да вземе пратката?

Да, може. Не е задължително лично да приемете пратката. Нужно е на посочения адрес да има лице, което да я приеме.

Кога през деня ще бъде извършена доставката?

Доставката ще бъде извършена в рамките на работния ден.

Не мога да чакам цял ден куриера? Какво решение предлагате?

Пратката може да бъде доставена до офис на куриерска фирма Спиди, откъдето Вие можете да я вземете в удобно за Вас време, съобразено с работното време на съответния офис.

Как се заплаща?

Можете да платите с наложен платеж (в брой на куриера при доставка), както и с кредитна/дебитна карта (докато правите поръчката в сайта). Заплащането става в брой на куриера при получаване на пратката или с карта в сайта www.1001pantofki.bg

Изпращате ли по пощата?

1001 Пантофки доставя само с куриерска фирма Спиди.

Какво да направя, ако се окаже, че продуктът не е моя номер или не ми стои добре?

Ако се окаже, че поръчаният размер не е Вашия или не отговаря на очакванията Ви, ние Ви гарантираме, че ще извършим замяна за друг размер/артикул или ще върнем сумата, която сте заплатили за него.

При замяна или връщане ни изпратете закупените артикули с куриер от фирма Спиди заедно с попълнената бланка, която можете да намерите на сайта ни на адрес: гр.София, бул.Цариградско шосе 115, Търговски център The Mall; магазин 1001 пантофки, етаж партер, телефон 0878 755 781.

Извършвате ли доставка в цяла България?

Да, куриерска фирма „Спиди“ извършва доставки до всяка точка на България.

Сравнение на продукти